11 08 2020 22:18
کد خبر : 1845538
تعداد بازدید : 2

قابل توجه کاربران محترم اتوماسیون اداری

 

یک بار تنظیمات مرورگر و آفیس برای نگارش نامه در اتوماسیون اداری، بر روی کامپیوتر انجام شود

 

1- مرورگر قابل استفاده در نامه نگاری و امضای نامه ها  internet explorer باشد.

2- برنامه آفیس روی سیستم موجود باشد ، یکی از ورژن ها 2010-2013-2016))

3- از بخش tools مرورگر اکسپلورر، internet option را انتخاب کرده در tab مربوط به programs مطمئن شوید که در بخش html editing  تنظیمات html editor روی word باشد و در صورتی که نبود از کشوی منو روبرویش فعال کنید.

 نکته : در صورتی که tools برای شما مشاهده نمی گردد، در بالاترین بخش مرورگر (کمی بالاتر از نوار آدرس مرورگر) یک بار راست کلیک کنید و روی menu bar یک بار کلیک کنید تا فعال شود.

4- وقتی tools راباز می کنید گزینه compatibility view تیک فعال "نداشتهباشد.اگر داشت ، یک بار کلیک کنید روی همین گزینه ، غیر فعال می گردد.

5- فونت b mitra  بر روی سیستم وجود داشته باشد. این فونت را هم می توان از word چک کرد ، هم از فولدر font از مسیر   :      ======>              c / windows / font

6- پس از بررسی و انجام موارد بالا ، در هر بار ایجاد مدرک باید بتوان منوی word را در بالای مدرک دید. در صورتی که یک ویرایشگر ساده نمایش می دهد، imple editor  که پایین صفحه فعال و هایلایت شده باشد، روی گزینه کنار آن  microsoft word  کلیک کنید تا ویرایشگر نامه شما به  word تبدیل شود.

درج شده توسط: روابط عمومی دانشگاه